Kristin Askers

Spel, Mode, Mat osv. Kika gärna in och bli inspirerade! Har tidigare bloggat på blogg.se under namnet Askher.se och vill ge blogg.se en ny chans nu när jag har tid.

Livsomvändning

Kategori: Allmänt

Hej igen... det var visst ett tag sedan jag bloggade nu. Kanske två tre år?
Mycket har förändrats sedan dess! Jag är inte lägre inkörd på mode spåret. WHAAAAT tänker ni kanske då.. .du som velat bli det sen du var fem. eller ja, det kanske ni inte viste i och för sig. MEN OM ni nu visste det så skullen i kanske tänka så!
 
 
WHAAAAT!?
 
Ne nu håller jag på att studera till Interaktiv Designer på Malmö Högskola. Också en väldigt kreativ linje men jag ska nog hålla på med spel design och storry telling.
Och på tal om Malmö så är det ju lite därför jag tänker börja blogga igen. Nu när mina vänner och familj bor så "långt" bort så är det väll lika bra att jag tar tag i det här! Men ni får inte bli allt för arga om det tar ett tag innan nästa inägg kommer. Jag har ju en hel lägenhet att packa upp först. Plus massa låsta leder idag som måste vilas och pysslas om innan jag kan göra saker igen!
 
Har börjat som fristående hudvårdskonsult fö Mary Kay också och det går bra, siktar på att bli rödjackad i december eller jannuari :D YAY! (Bilden nedan är från seminariet där man kunde prova den nya modellen :D)
 
Och just det, jag har kort hår igen. MEN det skall växas ut, how ever long it takes! :D
 
Massa nytt på bloggen ska det bli! Bland annat:
Veckans recept
Spel tips
Mary Kay och Jag
Mode
Interaktiv Designs Hype
 
 Är ni lika spända som jag är ? :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: