Kristin Askers

Spel, Mode, Mat osv. Kika gärna in och bli inspirerade! Har tidigare bloggat på blogg.se under namnet Askher.se och vill ge blogg.se en ny chans nu när jag har tid.

Välkommen Tillbaka!

Kategori: Allmänt

Det har äntligen blivit dags att flytta tillbaka till blogg.se. Tidigare bloggade jag här under namnet: askher.se så om ni hittat tillbaka säger jag "Hej igen kära läsare" och om ni inte varit här tidigare: "Nemen HEJ! trevligt att ses!".
 
Nu har jag ÄNTLIGEN tagit studenten, slutat sommar jobba och startat mitt företag. Vill ni kika in på hemsidan så heter den: http://askher.se. Där kommer ni senare i höst kunna hitta mina skapelser som numera går att beställa till sig själv!! ALLT är hand sytt (alltså sytt i symanskin för hand och inte massproducerat) så där för tar det mellan 2-3 veckor att få kläderna färdiga och skickade då de sys upp vid beställning. Ser fram emot att få visa er mina kommande skapelser! SUPER EXCITED!
 
OM ni undrar VARFÖR HAR HON SKAPAT EN TILL BLOGG, så är det för att jag ville inte koppla den här bloggen till mitt företag på samma sätt. Den här bloggen är mer personlig, MER intreaktiv och mer lätt uppdaterad.
 
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt och inte bara slänga ut randome idéer utan också försöka göra minst en dagens outfit per dag (kommer bli svårt i början men men).
 
MEN nu är presentationen över så i nästa inlägg slänger vi oss in i bloggandet!
 
PUSS alla Mode Freaks!
Kristin Asker
 
PS. I AM A RED (VERY VERY RED) HEAD NOW!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: